lørdag den 23. marts 2013

I stribevis

                Engang fik jeg denne vase. Jeg blev glad. Den er enkel og sommerlig, som var ideen undfanget på et dansk badehotel.                                      Der er meget godt at sige om den, lige med undtagelse af det ene, at den i mellemtiden er blevet lige lovlig eksponeret. Synet af den, ses nu her, der og alle vegne og det udvander glæden lidt. Jeg kom derfor på, at jeg kunne gøre den mere til min vase igen, ved at give den en ekstra stribe. Af tape. I den farve som passer til, hvor den står netop nu. Kanske den i næste uge står et andet sted, hvor en anden farve passer bedre. Så får den bare en bytter. Personliggørelse                                og blikfang på under et minut. Jeg kan li´ det.                                   
                                                            
                                                                                                                         


5 kommentarer:

  1. Dejligt du er med igen Mette :-)))) Håber du har haft det god i tiden imellem.
    Du har helt ret, når noget bliver en tusindekunst går glæden lidt af det, og det er da en super ide med det tape. Det pepper utoligt flot op.
    Dejlig søndag til dig :-)

    SvarSlet
  2. Tak, søde Nola - hvis du så hvor stort jeg smiler :-)
    Foretrak lige at være fuldt tilstede i mit virkelige liv. Synes blogland er spændende, men tidskrævende!! Kan godt være lidt delt omkring det. Jeg kan nogle gange føle mig forstyrret. Tage mig selv i, at mine tanker springer væk fra selve dét jeg er igang med og ind i et givent indlæg. Tænker, det her vil jeg skrive om - og pist er mit NU, forstyrret!
    Kender du mon det?
    Bedste hilsner

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du tro jeg kender! Du har ret, det er spændende og man kommer "langt omkring", men man skal kunne begrænse sig, ellers kan det godt røve alt for meget af den tid som man i forvejen ikke har. Jeg har ligesom dig også været skeptisk et par gange - nogen gange kan man virkelig tænke i blog-verdenen....og det er jeg også lidt bange for....for klart er det hyggeligt, men vi lever altså her! Lad os se hvad det fører til..... :-)
      Rigtig god aften :-)

      Slet
  3. Ja, jeg er en af dem der har samme vase.
    En god ide til at gøre den personlig igen.
    Har lagt mig til som fast læser og lagt bloggen på min blogliste.
    God dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlet
  4. Åh ja, hvem har ikke den vase efterhånden? Men jeg synes nu stadig den er smuk... men jeg drømmer ikke om alt det andet som alle bare har... det hele bliver altså ikke automatisk godt, bare fordi der står Kä.... på det.. gider ikke engang skrive navnet!!
    ; )

    SvarSlet

Du kan altid kommentere et indlæg - om du følger bloggen eller blot kom forbi.
Sådan gør du:
1. Skriv din kommentar i feltet ovenfor.
2. Vælg en identitet f.eks. "Anonym"
3. Tryk på "Udgiv din kommentar"
Det er så let - og jeg bliver så glad :-)

Ældre indlæg