søndag den 3. juni 2012

Et dyrbart eje

På et tidspunkt gav vores datter os en gave. En til sin Far og en til mig. De var indpakket i smukt papir med krøllet bånd. I båndet var fastgjort et billede. I stedet for vores navne, havde hun tegnet symboler, som repræsenterer os hver især.


Da gaverne var pakket ud, blev tegningerne sad midlertidigt op. Nu er de kommet i glas og ramme og skal have en plads på stuevæggen. Som en del af en større billedeserie. Jeg elsker de billeder og bliver så rørt og stolt, når jeg ser dem.

 

 Jeg ved, at vi ALTID vil gemme dem. De er værdifulde, på den helt, helt ubetalelige måde. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du kan altid kommentere et indlæg - om du følger bloggen eller blot kom forbi.
Sådan gør du:
1. Skriv din kommentar i feltet ovenfor.
2. Vælg en identitet f.eks. "Anonym"
3. Tryk på "Udgiv din kommentar"
Det er så let - og jeg bliver så glad :-)

Ældre indlæg