torsdag den 24. maj 2012

Lykkebo

Min hverdag er god. Jeg er heldig. Alligevel kommer jeg tit til at drømme og længtes. Mod den store dybe fredvæk fra al verdens larm og aktivitet. Hvor tiden er min egen og nydelse gerne må fylde det hele. Så er det Sverige der kalder...

 


Vi tager færgen over sundet og kører stik øst. Lige ved det blomstrende æbletræ, drejer vi skarpt til venstre og så er vi næsten fremme. Det ligger dér på bakketoppen, vores Lykkebo. Det er her i den frodige svenske natur, at vores liv forvandles. Larmen fra al det komplicerede, forstummer. I stedet bliver det hele overskueligt. Enkelt og basalt. Det eneste vi kan høre er vores egne tanker og samtalerne vi har med hinanden. Og så fuglene i trætoppene. Det kan vi lide.     
                 Vi elsker det.
                      





            



2 kommentarer:

  1. Hejsa,

    Hvor lyder det laekkert og det ser bare hyggeligt ud ;-)

    /Annemette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, Annemette
      - og det er det i den grad også
      :-)

      Slet

Du kan altid kommentere et indlæg - om du følger bloggen eller blot kom forbi.
Sådan gør du:
1. Skriv din kommentar i feltet ovenfor.
2. Vælg en identitet f.eks. "Anonym"
3. Tryk på "Udgiv din kommentar"
Det er så let - og jeg bliver så glad :-)

Ældre indlæg