søndag den 6. maj 2012

Nogen bliver født i en krybbe, andre i et lavendelbed


Mens jeg forleden sad i min have, sådan på den sammenkrøllede måde, og klippede sidste års lavendler ned, kom lysten til at opstarte en blog. Gennem det sidste års tid, har jeg haft gode oplevelser, når jeg har været på rejse her i blog land. Sikken en inspirationsbowle, af gejst og evner! 

Jeg formoder, at de fleste indehavere af en blog, motiveres af et personligt behov for at skrive, dele og udveksle. På tværs af bygrænser, landsdele og sågar lande. Og måske også af den iboende mulighed for, en pause... En mulighed, for at vegetere og fordøje livets indtryk. Det kan jeg godt se muligheder i!


MedVenligHilsen

Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du kan altid kommentere et indlæg - om du følger bloggen eller blot kom forbi.
Sådan gør du:
1. Skriv din kommentar i feltet ovenfor.
2. Vælg en identitet f.eks. "Anonym"
3. Tryk på "Udgiv din kommentar"
Det er så let - og jeg bliver så glad :-)

Ældre indlæg