fredag den 25. januar 2013

Håndbåret gennem land og by

I dag skrev jeg et brev. Det gør jeg nu tit, men det er mest dem, der ikke behøver kuvert med frimærke på. Som vel for mange andre, tynder det ud i de håndskrevne hilser. De er længe blevet overhalet af mobilen og computerens muligheder, for hurtig og nem kontakt. 

Det føles nu godt, på en velkendt og hyggelig måde, at sidde der med pennen. Og så at tænke på, at hende jeg skrev til, i morgen vil bukke sig ned i sin entre og udbryde;
  Næh, der er brev fra Mette!   

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker også at finde et personligt brev i brevkassen, og vide at en har skænket mig både tid og tanke. Super fin idee med med de kulørte tape striber. :-)

    SvarSlet
  2. Ja, tid er blevet vor tids guld!
    Det kan man så lige tænke lidt over...
    (hvis man har tid!?)
    Smil og vinke

    SvarSlet

Du kan altid kommentere et indlæg - om du følger bloggen eller blot kom forbi.
Sådan gør du:
1. Skriv din kommentar i feltet ovenfor.
2. Vælg en identitet f.eks. "Anonym"
3. Tryk på "Udgiv din kommentar"
Det er så let - og jeg bliver så glad :-)

Ældre indlæg