mandag den 21. januar 2013

Mit helt eget unika

En varm kop te og benene op, det er hvad jeg trænger til. Jeg tænder et lys og synet af stagen får mig til at tænke på den dag, min datter inviterede mig på en overraskende eftermiddag på det åbne værksted, Creative Space.

 Konceptet er, at male på formstøbt lertøj. Mal lige hvad du lyster og få det brændt til sidst. Vælg først mellem de mange forskellige brugsgenstande i endnu rå, ufærdig udgave. Tallerken, fad, tekande eller... Mit valg endte med at blive denne lysestage, som nu står her i stuen og minder mig om en dejlig, dejlig oplevelse, som sidenhen er blev gentaget flere gange.



Du kan se billeder fra værkstedet lige HER 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du kan altid kommentere et indlæg - om du følger bloggen eller blot kom forbi.
Sådan gør du:
1. Skriv din kommentar i feltet ovenfor.
2. Vælg en identitet f.eks. "Anonym"
3. Tryk på "Udgiv din kommentar"
Det er så let - og jeg bliver så glad :-)

Ældre indlæg