fredag den 18. januar 2013

Kærlighed i lange baner


En veninde introducerede mig for nylig til den virtuelle opslagstavle, Pinterest. Derved blev hun indirekte skyld i, at jeg ikke sov de næste nætter... For hold da op, sikke en bowle af inspiration! Jeg går gerne ind i den kategori der hedder DNY & Crafts. Her er der masser af ideer at la´ sig inspirere af. Det har jeg gjort med denne hjerteuro. Jeg klippede omkring 75 hjerter og trak dem derefter på 5 snore, som går fra loft til gulv. Jeg er så glad for farverne samt den symbolværdi, som hjerteformen repræsenterer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du kan altid kommentere et indlæg - om du følger bloggen eller blot kom forbi.
Sådan gør du:
1. Skriv din kommentar i feltet ovenfor.
2. Vælg en identitet f.eks. "Anonym"
3. Tryk på "Udgiv din kommentar"
Det er så let - og jeg bliver så glad :-)

Ældre indlæg